vineri, 21 septembrie 2012

Ziua Sahului!

Stiu, a fost acum aproape o saptamana... Nu am scris atunci, caci eram cu gandul la scoala care urma sa inceapa. Ce credeti voi? Credeti ca este usor sa incepi clasa a IVa? Dar eu sunt de principiul "fapte, nu vorbe!" Eu chiar am sarbatorit prin munca... aa... prin joc (de sah) voiam sa zic... Ziua Sahului. Alaturi de domnul Ristea, de co-echipierul meu de aur Alexandru Gheorghiu si de alti colegi de la Clubul Central de Sah, am navalit in pasajul de la Universitate cu dorinta de a transforma trecatorii din iubitori ai fotbalului (nu mi se pare deloc corect ca este numit "sportul-rege"!), in iubitori ai sahului. Asta nu se intampla peste noapte si nu doar cu cateva table de sah intr-un pasaj.



Pana sa convingem trecatorii, am facut o partida cu Alex (m-a batut, dar asta doar pentru ca statea ghemuit pe scaun, si se tinea bine de scaun!). Acasa ajuns am putut sa spun: "Mami, am batut un trecator!" (cine nu stie ca este vorba de sah, ar putea crede ca sunt un copil violent)...

Cum s-a intamplat prin alte parti, uitati-va aici: http://www.frsah.ro/index.php?action=listingview&listingID=597

Cum sa inchei? Pai... La multi ani, sahule!!! (Nu am vrut sa intreb cati ani are, caci nu am vrut sa ma fac de ras. Voi stiti?)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu