joi, 20 septembrie 2012

O noapte, pardon, o dupa-amiaza la Muzeu...

Hopa... Aproape s-a terminat prima saptamana de scoala si eu nu am mai apucat sa povestesc ultimele intamplari din vacanta. Acum o saptamana, m-am intalnit pentru prima oara cu exponatele si dioramele de la Muzeul Antipa. Aici vedeti un "leu de mare" din diorama "Marile reci artice."

Eb84295b3d578ddb23e2178711060c32



Nu este un muzeu mare, dar tati imi spune ca seamana destul de bine cu muzeele de istorie naturala din alte tari.Tati l-a vazut pe cel din Washington (iar eu l-am vazut - pssst! - pe cel din seria de filme "O noapte la muzeu!"). Chiar ma intrebam: ce fac animalele de la Antipa noaptea? Paznicul de noapte - ce grozavii o fi vazut? (Daca nu ati vazut filmele - vi le recomand, o sa radeti pe rupte!). Mergeti si voi daca nu ati fost deja! Pentru isteti, un quiz: cum se numeste pestele de mai jos (ambele poze sunt luate de pe site-ul muzeului: antipa.ro).


3c4b4c4959551603930def5da7362c6d 

2 comentarii:

  1. Salut Mihai, sunt Radu, îţi aminteşti de mine? Am fost înpreună la Antipa. Şi apropo, peştele de mai sus este peşte balon. Tati îi zice pufferfish care arată aşa doar când e speriat, altfel e peşte normal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Radu. Cum sa nu-mi amintesc de tine. Raspunsul este corect, felicitari!

    RăspundețiȘtergere