duminică, 30 septembrie 2012

Aproape de podium, la turneul de șah Cris-Tim

În acest week-end am participat la cupa Cris-Tim. La categoria 10 ani, concursul a fost foarte disputat. Au venit aproape cincizeci de concurenți. S-a ținut la liceul Marin Preda, unde am dat in iunie finala la concursul Evaluare în educație. Am ieșit al patrulea, dar m-am numărat totuși printre laureați, căci au fost premiați primii patru.


Am reușit să câștig prima runda ușor, cu Cristescu Andrei. În runda a doua m-am chinuit puțin fiindcă am avut o adversară destul de bună, Stan Andreea.




A treia rundă, în schimb, am câștigat-o prin noroc, cu Filat Nicolae, colegul meu de clasă. Aveam un turn în minus, dar soarta l-a făcut să ajungă în criză de timp și să mă lase să transform un pion.



În runda a patra, am luat un duș rece: am pierdut la Aciu Mălina, o fată care face șah doar de șase luni. Bravo ei!



În runda a cincea, l-am bătut pe Coman Mihnea ușor: un pion în plus, apoi doi, trei, patru... În runda a șasea am câștigat iarași cu ceva noroc cu Toma Mihai. Avea asigurată remiza: schimba turnurile, lua un pion și jucam final de cal contra nebun cu pion în minus pentru mine. Dar soarta a făcut să intre în criză de timp și să iși dea turnul. În ultima rundă am pierdut cu campionul turneului, și colegul meu de echipă Alex Gheorghiu.



Cu o remiză aș fi terminat turneul pe locul trei. În final, cu un Bucholz destul de bun, m-am clasat pe locul patru după Alexandru Gheorghiu, Marius Colac și Cezar Zlatea. Ținând seama că a fost un turneu foarte puternic, este o clasare destul de bună. Nu că nu mi-aș fi dorit să fiu pe podium...


Felicitări organizatorilor și mulțumiri sponsorilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu