duminică, 23 septembrie 2012

Un an de șah cu Profesorul Ioan Glodeanu

Astăzi se face un an de când lucrez cu domnul profesor Ioan Glodeanu. Sunt bucuros că învăț șah de la acest om deosebit și profesor extraordinar și simt ca am progresat. Dacă nu mă credeți, vă voi spune pe scurt ce rezultate am obținut de când lucrez cu dânsul.

Eu zic că prima mea performanță a fost la Parlament, în noiembrie 2011, la Festivalul Internațional de Șah. Am luat atunci locul cinci și 250 RON, aproape o avere pentru mine. I-am bătut atunci pe Andrei Oțetea și pe Mihai Pașca, de-acum colegii mei de club. Am avut emoții mari înaintea semifinalelor din decembrie 2011, căci se anunța a fi un concurs foarte puternic și doar primii douăzeci se calificau. M-am concentrat bine și, cu domnul profesor Glodeanu mereu alături de mine (și de ceilalți elevi ai dânsului), am reușit să ies pe un NEAȘTEPTAT LOC 5 (din 107 copii) - cu șapte puncte din nouă, nici o înfrângere, patru remize și cinci victorii.

Bucuria cea mai mare a venit imediat după Crăciun când am câștigat concursul de șah rapid CUPA VACANȚEI copii sub 12 ani, concurs organizat de Clubul Central de Șah. Cred că se vede bucuria pe fața mea în poza de mai jos...



Înainte de Campionatele Naționale din aprilie, am mai participat la concursuri la Ploiești (în ianuarie) și la București (în februarie). Au fost și campionatele Capitalei la Juniori. Doar locul patru la șah practic, dar am ieșit vicecampion (după Mihnea Rontescu) la șah rapid.



Au venit și Campionatele Naționale Individuale. Emoții mai mari ca la semifinalele din decembrie, pentru că acum eram alături doar de crema șahiștilor de nouă și de zece ani. Am ieșit pe locul 10, cu cinci puncte din nouă. Am făcut remiză cu cel care urma să devină campionul nostru la B10, David Gavrilescu, am câștigat la Bogdan David și, în ultima rundă m-am bătut pentru locul patru (fără succes din păcate) cu George Stoleriu. Din nou, îi sunt recunoscător domnului profesor Glodeanu pentru că a fost alături de mine.


La campionatele naționale am început să strâng puncte pentru ELO. Am mai strâns și la Galați, la Memorialul Marcel Andreescu, unde am luat locul 8 la general (concurs de U14!) și locul 3 la U12 (și o cupă!).

În fine, la Campionatul Capitalei de Seniori din mai am luat restul de puncte ELO, astfel că de la 1 iulie am intrat în ierarhia FIDE cu1620 de puncte ELO. Am plecat de la Campionatul Capitalei de Seniori cu bucuria unor partide frumoase, printre care victorii la Alberto Raducanu (ELO 1871), remiza cu Liviu-Doru Untu (ELO 1801) și iar remiză cu WFM Sabina Popescu (ELO 1930)!!!

Tot înainte spre noi succese. Vă voi ține la curent. Promit! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu